گوناگون

برای توسعه اقتصادی باید به سوی اقتصاد مردم محور حرکت کنیم

81217397 5788973

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈجاسم جادریˈ روز جمعه در نشست جلب مشارکت و توسعه اجتماعی در فعالیت های اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی روستائیان استان هرمزگان که با حضور معاون روستایی و مناطق محروم کشور برگزار شد، اظهار داشت: باید دولت تنها کارهای سیاست گذاری، نظارت ، تامین امنیت و اجرای طرحهای بزرگ ملی را انجام دهد و مردم باید کارهای اقتصادی را در دست داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم اجرای قانون تشکیل شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستان ها در هرمزگان، تصریح کرد: تاکنون این شرکت ها براساس قانون مصوب مجلس و دولت در 24شهرستان کشور تشکیل شده که فرصت مناسبی را برای کارهای عمرانی و اقتصادی در شهرستان ها فراهم می کنند.

جادری با اشاره به اجرای طرح تشکیل شرکت های تعاونی توسعه و عمران در مناطق روستایی، خاطرنشان شد: با اجرای این طرح مردم سهامدار این شرکت ها خواهند بود و همچنین افراد کار شناس در کار ورود پیدا می کنند که موجب تقویت بنیه اقتصادی روستاها می شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید بر کنترل هر چه بیشتر بازار در ماه مبارک رمضان ، بیان داشت: امروز مردم به برنامه های دولت تدبیر و امید اعتماد و امیدواری پیدا کرده اند و از همین رو نباید اجازه دهیم عده ای افراد سودجو به این اعتماد خدشه ای وارد کنند.ک/3

7198/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا