گوناگون

برای تکمیل سد تنگ ارم دشتستان 32 میلیارد ریال اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح جمعه در جلسه هم اندیشی توسعه بخش ارم دشتستان اظهار داشت:در سال جاری توجه خوبی به اعتبارات عمرانی در سطح استان شده به طوری که اعتبارات بخش ارم در مرحله توزیع دو برابر سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه  میزان نقدینگی به بخش ارم پرداخت شده افزود:اعتبارات عمرانی در مقایسه با یکسال گذشته در حالی که اکنون در نیمه سال هستیم حدود سه برابر سال گذشته است.

سالاری ادامه داد:امسال برای تکمیل سد تنگ ارم دشتستان مبلغ 32 میلیارد ریال اختصاص داده شد  تا مهمترین دغدغه مردم آن منطقه که موضوع آب شرب است با تکمیل این سد حل شود.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پست برق در بخش تنگ ارم خبر داد و خاطر نشان کرد: افت ولتاژ برق یکی از نگرانی های مردم آن بخش بوده که با پیگیریهای صورت گرفته از طریق برق منطقه ای فارس این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.

وی افزود: پنج زمین چمن مصنوعی ورزشی، چهار زمین مینی فوتبال و یک زمین فوتبال برای شهر تنگ ارم و تعدادی از روستاهای بخش ارم احداث خواهد شد و تا دهه فجر شاهد بهره برداری این طرح ها خواهیم بود.

71 میلیارد ریال برای پروژه های بخش ارم اختصاص یافت

فرماندار دشتستان نیز از اختصاص  71میلیارد ریال برای اجرای 47 پروژه عمرانی در این بخش خبر دادو گفت:انشاء الله با بهره برداری از این پروژه ها شاهد تحول خوبی در این بخش خواهیم بود.

ارسلان زارع اضافه کرد: منطقه ارم در اقتصاد و کشاورزی جایگاه خاصی در استان بوشهر دارد و امسال براساس آمار موجود بیش از 64 هزار تن انواع محصولات کشاورزی شامل محصولات زارعی، تولیدات گوشت قرمز و گوشت سفید در بخش ارم تولید شده است.

وی بیان کرد:بخش ارم ظرفیت بالایی در بخش گردشگری و توریستی دارد که می توان با سرمایه گذاری بخش خصوصی شاهد توسعه صنعت گردشگری در این منطقه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا