گوناگون

برخی با نگاه‌های ظاهری طرح حجاب در دانشگاه آزاد را رد می‌کنند

علی قدمیاری مدیرکل تشکل‌های دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر این مسئله که حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی است و باید با راهکارهای فرهنگی در دانشگاه پیگیری شود، اظهارداشت: طرح عدم دخالت حراست دانشگاه در مقوله حجاب دانشجویان، بر اساس کار کارشناسی شده و بر پایه نظرسنجی از دانشجویان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن این طرح نتیجه تلاش کارگروهی متشکل از برخی اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی، اساتید و کارشناسان است که نه تنها بر روی مقوله حجاب و عفاف، بلکه تمامی فعالیت‌ها و کارهای فرهنگی دانشگاه را پیگیری و برنامه‌ریزی می‌کنند.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با توجه به اینکه در این سال‌ها که بحث حجاب که به حراست سپرده شده بود بازتاب خوبی نداشت، تصریح کرد: آقای میرزاده با تشخیص اینکه حجاب یک مقوله فرهنگی است و با توجه به اینکه نیمی از دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد را دختران تشکیل می‌دهند، چنین طرحی را ابلاغ کرد.

قدمیاری خاطرنشان کرد: برخی با نگاه‌های ظاهری این طرح را رد کرده و با آن مقابله می‌کنند در حالی که این طرح هیچ مغایرت قانونی ندارد 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا