گوناگون

برنامه‌ریزی برای پویایی دختران گلستانی

مشاور استاندار گلستان ارائه برنامه کاربردی و مشخص برای پویایی و نشاط اجتماعی بیش از پیش دختران جوان شهرستان‌های استان توسط مشاوران جوان فرمانداری‌ها را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی نصیبی که در نشست مشاوران جوان فرمانداری‌ها که با حضور فائزه عبداللهی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به نیمی از جوانان جامعه ما را بانوان تشکیل داده و از این رو مشاوران جوان فرمانداری‌ها در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات می‌بایست، این قشر را به خوبی لحاظ نمایند.

وی افزود: در برنامه‌ها، می‌بایست همه اقشار بانوان اعم از فعالان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی، هنری، و…، و نیز شهری و روستایی، والبته تحصیل‌کرده و کم سواد را لحاظ کرد.

مشاور جوان استاندار گفت: بانوان جامعه به جهت گسترش تحصیلات و ارتقاء فعالیت‌های اجتماعی، از سطح توانمندی مطلوبی برخوردار بوده و می‌توانند در ارکان مختلف حوزه اعم از اتاق فکر، کارگروه‌های تخصصی و کمیته‌های اقشار، حضور فعال و تأثیرگذاری داشته باشند.

علی نصیبی خاطرنشان کرد: به جهت فعالیت مناسب‌تر و تأثیرگذار در شهرستان‌ها، مشاوران جوان فرمانداری‌ها آمادگی همکاری لازم را با مشاوران امور بانوان دارند.

وی اظهار داشت: بخشی از جامعه هدف این دو مجموعه با یکدیگر همپوشانی دارند و از این رو همکاری‌ها و تعامل می‌تواند هر دو مجموعه کاری را در جهت دستیابی به اهداف یاری کند.

در ادامه این نشست، مشاوران جوان فرمانداری‌های استان به تحلیل وضعیت بانوان جوانان شهرستان‌ها، و … پرداخته و پیشنهادات خود جهت همکاری‌های لازم با مشاوران بانوان فرمانداری‌ها را ارائه کردند.

هم‌چنین فائزه عبداللهی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، در سخنان خود ضمن اشاره به قابلیت‌های بانوان گلستانی، از آمادگی آن اداره کل جهت همکاری دو سویه با حوزه مشاور جوان استانداری خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده از سوی آن اداره کل در حوزه بانوان و خانواده، به تشریح فعالیت‌های مدنظر در جهت ارتقاء شاخص‌های مرتبط با گروه هدف پرداخت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هم‌چنین استفاده حداکثری مشاوران جوان فرمانداری‌ها از ظرفیت‌های موجود، جهت تحول در حوزه جوانان را خواستار شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا