گوناگون

بهترین شیوه مبارزه با جنگ نرم عمل به منویات شهدا و ترویج آن بین مردم است

81175947 5716123

سردارمحمد مارانی روز شنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و راهکار آن اظهار داشت : دشمن سالهاست فرهنگ اصیل انقلاب را نشانه رفته است ،چرا که با پیروزی انقلاب و شکست در دفاع مقدس نتوانست به اهداف خود دست یابد .

وی افزود : دشمن همواره از جاری شدن فرهنگ انقلابی و اسلامی در جامعه نگران بوده و هست و ازآنجا که نتوانست در انقلاب و جنگ تحمیلی مردم و نظام ما را شکست دهد به شیوه استفاده از جنگ نرم متوسل شد تا بتواند به اهداف و آرمان های نظام ضربه وارد سازد .

سردار مارانی بدترین شیوه مقابل در جنگ را همان جنگ نرم دانست و افزود : در این نوع جنگ دشمن در مقابل ما قرار ندارد اما همیشه بروز و ظهور دارد و مقابله با آن شیوه خاص خود را می طلبد ، در این جنگ فرهنگ جامعه وآرمان های اصیل یک ملت مورد تهاجم قرار می گیرد .

وی بهترین شیوه مبارزه با جنگ نرم را عمل به منویات شهدا و معرفت پیدا کردن به ارزش ها و آرمان های آنان عنوان کرد و گفت : ترویج فرهنگ شهدا بین آحاد مردم به ویژه جوانان و الگو برداری از آنها عامل موثری در این راستا است .

سردار مارانی شهدا را بهترین الگوهای اخلاقی در جامعه دانست و اضافه کرد : باید تلاش کنیم عملکرد و رفتارهای آنها و اینکه چگونه در راه حفظ ارزش های نظام ، انقلاب و حفاظت از مرزها جان خود را در طبق اخلاص نهادند را برای مردم به درستی تبیین کنیم و با این راهکار می توان تا حدودی فرهنگ ابتذال و تهاجم فرهنگی مورد نظر دشمنان را در جامعه کنترل کرد.

وی در ادامه ساده زیستی ، عمل به رهنمودهای امام راحل و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و الگو قرار دادن این سخنان را را از دیگر راهکارهای حل مشکلات و بحران های موجود درجامعه دانست .

1641/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا