گوناگون

ترغیب جوانان به ازدواج باید بیش از گذشته انجام شود

81191947 5744754

محسن داوودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آداب و رسوم غلط در جامعه باعث تاخیر در سنت حسنه و الهی ازدواج شده، در حالیکه ازدواج دارای برکات قابل توجهی در زندگی افراد است.

وی تاکید کرد: به جای آوردن سنت حسنه ازدواج، جامعه را از شر شیطان نجات داده، ایمان و دین جوانان را حفظ می کند و وظیفه تک تک مسلمانان در جامعه اسلامی است تا در ترویج این سنت تلاش کنند.

داوودی تصریح کرد: 314میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه 21 زوج جوان در شهرستان ابهر طی دو ماهه نخست سال جاری هزینه شده است.

وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابهر با چهارموسسه خیریه تفاهم نامه همکاری دارد و از این تعداد، دو موسسه در زمینه ازدواج با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابهر مقدار کمکهای انجام شده ازسوی این موسسات در سال گذشته را 107 میلیون ریال در راستای تامین هزینه و کمک هزینه ازدواج را ذکر کرد.

داوودی افزود: سال گذشته دو میلیارد و 288 میلیون ریال برای 250 نوعروس و داماد نیازمند تحت حمایت این نهاد هزینه شد.

وی انجام خدمات مشاوره ای فردی، چهره به چهره و گروهی را از دیگر خدماتی ذکر کرد که به این زوج ها ارایه می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ابهر گفت: بهره مندی از کمک هزینه ازدواج و جهیزیه مشروط بر گذراندن دوره های آموزشی نحوه همسرداری، مهارت های زندگی و چگونگی مدیریت اقتصادی در خانواده است.

داوودی سنت حسنه ازدواج را تضمینی در جهت سلامت جامعه بیان و افزود: باید پاکی و طهارت جامعه را توسعه و تضمین و جوانان را پابند سنت حسنه ازدواج کرد.

596/7325

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا