گوناگون

تنها چهاردرصد متقاضیان مسکن مهر قشم صاحب خانه شدند

81232913 5815409

الهام بندانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طبق آمارهای موجود افزون بر دو هزار و 592نفر عضو شش شرکت تعاونی مسکن مهر شهرستان قشم هستند که تاکنون در مجموع تنها 100واحد تحویل آنها داده شده که تنها سه و 85صدم درصد کل اعضای این تعاونی ها را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع افزون بر 642واحد مسکونی از سوی این تعاونی ها آماده تحویل به اعضا هستند تصریح کرد: این تعداد واحدها نیز که افزون بر 24درصد کل اعضا را تحت پوشش قرار می دهد، فاقد زیرساخت های لازم از قبیل انشعاب آب، برق و فاضلاب هستند.

به گفته وی یکی از شرکت های تعاونی مسکن مهر این شهرستان که 920نفر عضو دارد با 92درصد پیشرفت فیزیکی برای 920واحد پروژه خود پایان کار گرفته است که این تعداد 35درصد کل اعضای تعاونی های مسکن مهر این شهرستان را پوشش می دهد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قشم میانگین پیشرفت فیزیکی کل پروژه های مسکن مهر این شهرستان را 83درصد اعلام کرد و گفت: بیشتر تعاونی های مسکن مهر این شهرستان غیر از اینکه از فقدان زیرساخت های لازم رنج می برند، بخاطر ناتوانی اعضا در پرداخت آورده های لازم، بالا بودن هزینه های ساخت و ساز و اختلافات مالی با پیمانکاران با مشکلات متعددی دست به گریبان هستند.

شرکت های تعاونی مسکن مهر رحمت گستر، خانه طلایی، پیک مهر و بدیع مهر در محدوده شهر قشم و نگارین مهر در شهر درگهان و مهر اسکان در شهر سوزا، شش تعاونی مسکن مهر شهرستان قشم را تشکیل می دهند که از این تعاونی ها، تنها تعاونی نگارین مهر درگهان توانسته 100واحد از 480واحد خود را به متقاضیان تحویل دهد.ک/3

1871/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا