گوناگون

توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جامعه ایثارگری قابل تقدیر است

81197847 5755125

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا یاوند عباسی عصر چهارشنبه در بازدید از خانواده شهید عبدالکریم رییسیان از کارکنان استانداری کهگیلویه و بوراحمد و بیمارستان اعصاب و روان سلمان در یاسوج افزود: اشراف کامل استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسایل و مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در این استان نقش سازنده ای برای کمک به آنان ایفا خواهد کرد.

وی یکی از مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ایثارگری را رزمندگان معسر و شهدای مجردی دانست که با وجود رسیدن به سن بازنشتگی پدر و مادر آنها نمی تواند تحت تکفل باشند.

یاوند عباسی اظهار کرد: هرچند برای این رزمندگان و شهدا نمی توان حکمی صادر کرد ولی در دولت یازدهم با اقدامات مناسب تاحدود زیادی مشکل آنها برطرف خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:بیش از 9 هزار جانباز در این استان وجود دارد که از این تعداد پنج هزارو 800 نفر زیر 25 درصد، سه هزار و 100 نفر بالای 25 درصد و 60 نفر نیز بالای 70 درصد هستند.

سید مصطفی مهدی به یک هزار و 800 شهید این استان نیز اشاره کرد و افزود: خدمات رسانی مطلوب به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از اولویت های این اداره کل است.

شهید عبدالکریم رییسیان از کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد بود که در سال 1365در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

بیمارستان اعصاب و روان سلمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد دارای 35 تخت است و در سه حوزه اورژانس، مزمن و حاد به جانبازان و خانواده شهدای استان و استان های همجوار خدمات رسانی می کند.

671/7533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا