گوناگون

توجه به صنایع شیلاتی مرزهای اقتصادی سیستان و بلوچستان را توسعه می‌دهد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توجه به صنایع شیلاتی می تواند مرزهای اقتصادی استان را توسعه دهد و عاملی برای معرفی سیستان و بلوچستان در سطح بین المللی باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های بخش صنعت شیلات در سیستان و بلوچستان افزود: با همت دولت خوشه‌های صنعتی این بخش در حال توسعه است.

استاندار بیان کرد: زمینه سرمایه گذاری در این بخش در استان فراهم شده که باید سرمایه گذاران برای استفاده از امکانات فراهم شده و رشد صنعت و اشتغال در منطقه وارد عمل شوند.

هاشمی تاکید کرد: نقش کلیدی که چابهار در دسترسی به بازارهای گردشگری دارد غیر قابل انکارست و از سوی دیگر یکی از نقاط مهم و بهینه قابل اتکاء در توسعه صنعت توریسم کشور به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: چابهار در تقسیم بندی‌های منطبق با طرح توسعه ملی گردشگری جزو منطقه 7 کشور محسوب می شود به طوری که در کنار استان های سه گانه خراسان و سیستان و بلوچستان منطقه شرق کشور را پوشش می دهند.

استاندار گفت: احداث کارخانه فولاد “مکران” و پتروشیمی چابهار در منطقه در حال انجام است و این پروژه‌های عظیم تعداد زیادی اشتغال در چابهار ایجاد می‌کند.

هاشمی اظهار کرد: دولت دست یاری به سمت سرمایه گذاران دراز کرده و زمینه را برای ورود این افراد در منطقه بخوبی فراهم کرده است.

استاندار از صنعتگران و سرمایه گذاران استان خواست تا با همه توان برای شکوفایی و ارتقای شاخص های اقتصادی استان تلاش کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا