گوناگون

توسعه کسب و کار در سطح کشور مهمترین رویکرد صندوق مهرالرضاست

به گزارش خبرنگار مهر، نشست بررسی طرح های اشتغال زایی شهرستان گچساران عصر شنبه با حضور مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) و نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اصغر نورالله زاده در این نشست از افزایش 50 درصدی منابع اختصاصی این صندوق در استان و  70 درصدی در شهرستان گچساران خبر داد.

وی افزود: حمایت از منابع مستقیم و غیر مستقیم به خصوص تولیدات منطقه ای، شناسایی نیازهای مصرفی و صنعتی مهمترین امر برای کمک به توسعه کسب و کار در شهرستان خواهد بود .

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) بیان داشت: شهرستان گچساران توانایی های خوبی در زمینه تولید سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی دارد.

نورالله زاده همچنین گفت: صندوق مهر امام رضا (ع) در راستای فراهم آوری نیازهای شرکت بهره برداری نفت به عنوان اصلی ترین مصرف کننده در منطقه با پشتیبانی از پروژه ها  و حمایت از سرمایه گذاران و مجهز نمودن سازمان فنی حرفه ای به دستگاه های تراش کاری به عنوان اصلی ترین متولی برای آموزش افراد تلاش خواهد کرد .

وی تصریح کرد: در دوره جدید از ابتدای سال جاری تاکنون صندوق مهر امام رضا (ع) اولویت خود را در راستای شبکه‌سازی و تولید به صورت زنجیره‌ای در شهرستان‌ها و استان‌های کشور قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست که با 24 طرح تولیدی در زمینه کشاورزی، دامداری ، صنعتی با اشتغال زایی بیش از 500 نفر موافقت شد.

 از جمله این طرح ها کشت گیاهان دارویی در منطقه امامزاده جعفر و لیشتر، پرورش گوسفند و گاو شیری،  تولید و تکثیر ماهیان گرم آبی در منطقه پاکوه باباکلان و خیرآباد، پرورش بوقلمون ، تولید سنگ تزئینی ساختمان در منطقه شهرک صنعتی ، احداث نهالستان در منطقه امام زاده جعفر و برپایی نمایشگاه دائمی تولیدات صنعتی کشاورزی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا