گوناگون

تولی و تبری اساس نظام اسلامی است

81190321 5741842

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ˈ علی برهان ˈ امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با قرائت آیات و روایات در خصوص این دو امر مهم دینی در اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: سیره حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بر برائت از مشرکان ٰ آمریکا و دشمنان مختلف و تولی و تبری است .

امام جمعه مهریز اضافه کرد: شالوده و اساس این انقلاب اسلامی از سال 1342 تاکنون بر پایه همین برائت از کفر جهانی ٰ و دشمنان ترسیم شده و عزت و استقلال کشور هم همین هدف است .

برهان به شهادت مظلومانه حاجیان ایرانی در سال های گذشته در مکه اشاره کرد که تنها بخاطر لبیک به فرمان حضرت حق و برائت از آمریکا و حامیان منطقه ای او در کنار خانه خدا به فوز عظیم شهادت نائل آمدند .

امام جمعه مهریز در ادامه از مسئولان اجرایی کشور خواست تا به اهداف امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و برائت از مشرکان عنایت خاص داشته باشند و از خط راستین شهدا و نظام جدا نشوند .

برهان گفت: شعار محوری نظام و مردم مومن ما در طول انقلاب اسلامی و تا قیام قیامت شعار مرگ بر آمریکاست و این شعار راهبردی هیچگاه از ملت ایران جدا شدنی نیست .

امام جمعه مهریز در ادامه به اهمیت قیام 15 خرداد 1342 و نقش آن در انقلاب اسلامی و شکست شاه و وابستگان به آمریکا و کفر جهانی اشاره و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت .

برهان در ادامه از صدا و سیمای مرکز یزد که چند هفته قبل خطبه های نماز جمعه این شهرستان را پخش نکرد انتقاد نمود و خواستار بررسی این موضوع شد .کند .ک2

650/7541

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا