گوناگون

جوانان همدانی در حوزه فرهنگی جهادگرگونه عمل کنند/باید به خواسته های معقول جوانان توجه کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعبدی افتخاری پنج شنبه شب در جشنواره جوان برتر استان همدان اظهار داشت: در هر نظامی جوانان سرمایه های اصلی آن هستند و برای آینده روی جوانان هدف گذاری می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: آینده متعلق به جوانانی است که شیوه آنان شیوه ائمه اطهار باشد و در مسیر آنان قدم بردارند.

وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی آزمون های زیادی را پشت سر گذاشته اند، عنوان داشت: امروز نیز که جنگ مبارزه با تهاجم فرهنگی است راحت ترین اسلحه مبارزه با تهاجم فرهنگی برای یک جوان الگو گرفتن از حضرت علی(ع) است و به خوبی این جنگ را پشت سر خواهند گذاشت.

افتخاری با اشاره به اینکه جوانان گذشته ما دوران سختی را از جمله در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پشت سر گذاشتند، اضافه کرد: همه باید تلاش و جهاد فرهنگی کنیم چراکه امسال مقام معظم رهبری مسیر را برای همه مشخص کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان داشت: همچنین در حوزه های فرهنگی باید دقت داشته باشیم و در این حوزه جهادگر گونه وارد شویم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه خداوند متعال انسان را به عنوان اشرف مخلوقات خلق کرده است، گفت: انسان از دو بعد جسم و روح تشکیل شده و جسم انسان عصاره جهان مادی است و انسان در پرتو روح زنده است.

ابراهیم کارخانه ای ابراز داشت: شما جوانان باید روح کوچک خود را با کمک قرآن به سمت آن روح بزرگ پیوند بزنید و بهترین الگو از آدم تا خاتم برای شما جوانان حضرت علی اکبر(ع) است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه شما جوانان روزی امام(ره) را پیروی کردید و انقلابی بی بدیل را رقم زدید، اذعان داشت: جوانان در آن زمان نهادهای انقلاب، سپاه، بسیج و جهاد را تشکیل دادند و برای انقلاب بدون اینکه تکلیف قانونی داشته باشند  فقط به عشق خداوند متعال، امام(ره) و اسلام به میدان نبرد رفتند.

رضا قیاسی اظهار داشت: جوانان بعد از جنگ در بازسازی کشور و بدون وابستگی به بیرون و خارج و با حفظ استقلال کشور را اداره کردند و در المپیادهای علمی خوش درخشیدند و ایران در حال حاضر در تولید علم در رتبه 15 دنیا قرار دارد و این افتخارات را شما جوانان کسب کردید.

وی با اشاره به اینکه جوانان در 24 خردادماه سال گذشته نیز حماسه سیاسی را تحقق بخشیدند، افزود: ما نیز باید به خواسته های معقول و مشروع جوانان توجه کنیم و محیطی آرام و شاد را برای آنان ایجاد کنیم.

در پایان مراسم جشنواره جوان برتر از جوانان منتخب و برگزیده همدان با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا