گوناگون

جوان بودن رمز موفقيت نفت است/ استقلال اهواز مي تواند به ليگ برتر بازگردد

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا منصوريان شامگاه امروز پس از برتري تيمش برابر تيم دسته اولي استقلال اهواز در جمع خبرنگاران در ورزشگاه تختي اهواز اظهار كرد: در سه بازي اخير در برابر تيم هاي خوزستاني كار ساده اي نداشته ايم و امروز به سختي موفق شديم از سد استقلال اهواز بگذريم.

وي افزود: برتري كه امروز نسبت به حريف به دست آمد و ما را به مرحله بعد جام حذفي فوتبال كشور رساند ناشي از تجربه ما نسبت به حريف بود زيرا استقلال اهواز را تيمي جنگنده و پرتلاش ديدم كه اگر اندكي آنها را دست كم مي گرفتيم به سرنوشت ساير تيم هاي ليگ برتري كه در اين دوره از رقابت ها حذف شدند، مبتلا مي شديم.

منصوريان ادامه داد: استقلال اهواز تيمي خوبي بود كه اگر كمي به اين تيم توجه شود به راحتي مي تواند به ليگ برتر فوتبال كشور بازگردد زيرا آنها امروز تيمي با نشاط و با انرژي بودند و ثابت كردند كه هنوز سابقه فوتبال خوزستان را مي توان به نام آنها ثبت كرد.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در خصوص عملكرد تيمش عنوان كرد: اغلب بازيكنان ما جوان هستند به همين دليل ما در اغلب بازي ها جنگنده ظاهر مي شويم و اين خصلت تيم باعث شده ما در دو جبهه به راحتي و با قدرت بجنگيم.

منصوريان افزود: اگر بخواهيم با قدرت در آسيا ظاهر شويم بايد با تمام توان در برابر رقباي داخلي صف آرايي كنيم و عملكرد خوبي از خود به نمايش بگذاريم.

وي عنوان كرد: خوشبختانه جوان بودن تيم باعث شده ما از نظر بدني در وضع خوبي باشيم به همين دليل براي 25 روز آينده كه ما حدود شش بازي پيش رو داريم من ترس و نگراني از بابت كم آوردن تيم خود ندارم.

به گزارش خبرنگار مهر، از مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، امروز شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال اهواز و نفت تهران در اهواز پیگیری شد. در این بازی شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال اهواز بگذرند.

تک گل این دیدار حذفی را لئوناردو پادوانی بازیکن خارجی نفت تهران به ثمر رساند. به این ترتیب نفت تهران باید در مرحله بعد به مصاف شهرداری اردبیل برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا