گوناگون

درخواستهای شنیدنی کودکان کرمانشاهی از استاندار/ قد بچه ها از تریبون های سخنرانی کوتاه تر است

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز در یک برنامه ریزی اثرگذارف کودکان برگزیده کرمانشاهی در جشنواره های فرهنگی و هنری داخلی و خارجی با مدیر ارشد اجرایی استان کرمانشاه دیدار کردند.

ملاقاتی که در نوع خود متفاوت و جالب توجه بود و علاوه بر استاندار کرمانشاه و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، کودکان کرمانشاهی هم از دغدغه ها و خواسته های خود با استاندار سخن گفتند.

لبخند رضایتی که برچهره برخی از کودکان دیده می شد ناشی از نشستن بر صندلی هایی بود که احساس می کردند روی آنها حرف هایشان شنیده می شود. سخنان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه نیز که اعلام کرده بود برای اینکه اولین دیدارش با مدیریت ارشد استان با کودکان باشد تاکنون به دیدار استاندار نیامده است هم این لبخند رضایت کودکان را بیشتر کرد.

تعدادی از کودکان کرمانشاهی در این دیدار با بیان خواسته های خود با استاندار کرمانشاه پرداختند.

یکی از بچه های برگزیده در جشنواره نقاشی کودکان لهستان با انتقاد از عدم دیده شدن کودکان در طراحی و ساخت سالن های همایش گفت: قد کودکان به هیچ یک از تریبونهای سالن های همایش نمی رسد و صندلی ها هم مناسب بچه ها نیست.

یکی از کودکان نخبه کرمانشاهی نیز در این نشست به کمبود کتاب برای کودکان اشاره کرد و خواستار افزایش کتابهای در دسترس کودکان شد.

تعویض فرسوده بودن ماشین حمل کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که مانع رسیدن کتاب به برخی از روستاهاست نیز از خواسته های کودکان کرمانشاهی از استاندار کرمانشاه بود.

به گزارش مهر، کودکان کرمانشاهی در این مراسم شعار “پدرها، مادرها و بزرگترها، شادی دانش و آرامش را به ما هدیه دهید” را سر دادند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا