گوناگون

دلواپس یاس پندار توام….

81155962 5680983

دلواپس شدن بابی برای گشودن دریچه دل است با آنکه خودش یا رفتارش را بهانه می کنی اما دلواپسی با چاشنی یاس و تفرق گشودن دربی به بیابان شکست است،به آنکه به جایی و نیز به مرادی برسی.

اینک هیاهوی این همه دلواپسی از قبیله ی یاس آن هم در فراسوی آن هم دلبستگی و کارکشتگی تیمی خدمتگزار که از جوهر همت و غیرت کمر خدمت بسته اند و بیش از هرکس دیگر دلبسته و دلشیفته مردم و بهتر چرخیدن چرخ مملکت هستند،جای تامل دارد!.

دلواپسی، مربوط به جایی است که معیارها برهم خورد، عدولی از معیار شود اما جایی که همه حرکت ها، توفیق ها و توافق ها فراسوی آن رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی معیار است ،ایجاد هیچ گرد وغبار دلواپسی هیچ توجیهی برای افکار عمومی ندارد.

این درحالی است که این بار دلواپسی های کاذب و ساختگی متوجه کسانی است که پیرو پیرمراد خویش اند و بیش از هر ناسزاگویی دلواپس جلب رضایت رهبرفرزانه خویش و دفاع از حقوق ملت و میهن اسلامی خویش اند.

تیم مذاکره کننده دولت تدبیر آزموده های میدان سیاست و کیاست اند ، مشتاقان ملت و مملکت ولایتند و به عنوان امانتداران امین مردم و سربازان امین ولایت هیچ اقدام و حرکتی نمی کنند جز با درایت آن هم در مسیر ترسیم شده از رهنمودهای ولایت.

اینک بیش از آنکه باید دلواپس یاس های ساختگی بود باید دلواپس سم پاشی های بود که فضای وحدت و همدلی را آلود می کند و صدای التهاب آفرینی کاذبی را از داخل بر صدای دشمنان وطن افزوده می کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشتر با بیان اینکه ˈهیچکس نباید تیم مذاکره کننده را تضعیف کندˈ با حمایت از تیم هسته ای برلزوم پرهیز از اقدامات و موضع گیرهای خودسرانه تاکید کرده بود که اینک مشتاقان ولایت باید بیش از پیش این رهنمودهای حکیمانه معظم له را آویزه گوش خود قرار دهند.

اینک ملت حماسه آفرین ایران انتظار دارند اگر جریان های سیاسی و دلسوزان انقلاب جایی بر روند مذاکرات یا هر برنامه دیگر دولت اشکالی ،احیانا ایراد و سوءتفاهمی دارند،طرح آن در فضایی دلسوزانه و خردمندانه با اصلاح کاستی ها و ایجاد هم افزایی ها فرصتی است که تضادها را به تعادل و تعالی می رساند و گرنه دمیدن در کوس دلواپسی ها بی آنکه اسباب خیرخواهانه یعنی گفتمان رودروی درآن دیده شود،هرگز منادیان آن را به مقصد نخواهد رساند.

اینک همه باید گرد خیمه ولایت بیش از پیش از تیم هسته ای پشتیبانی کرد تا موفقیت تدبیر نرمش قهرمانانه مورد نظر رهبر معظم انقلاب ارمغان دلگرمی بیش از پیش جریان دیپلماسی دولت و تدبیر و امید شود.

671

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا