گوناگون

دیدار تنیسورهای ایران با سوریه برای صعود به گروه دوم دیویس کاپ

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا – اقیانوسیه در گروه سوم که از روز چهارشنبه با حضور هشت تیم در تهران آغاز شده بود، امروز جمعه با رده‌بندی نهایی تیم‌های حاضر در دو گروه A و  B به پایان رسید.

این مرحله از مسابقات با صدرنشینی دو تیم مالزی و ایران در گروه‌های A و B همراه بود ضمن اینکه دو تیم سوریه و لبنان نیز به ترتیب در رده‌های دوم این گروه قرار گرفتند.

طبق جدول مسابقات، روز شنبه مسابقات تنیس دیویس کاپ در گروه سوم آسیا و اقیانوسیه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری می‌شود. در این مرحله از مسابقات دو تیم ایران و سوریه برابر هم قرار می‌گیرند و تیم‌های مالزی و لبنان هم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم‌های برنده در این دو دیدار جواز صعود به گروه دوم تنیس دیویس کاپ آسیا اقیانوسیه را به دست می‌آورند.

تیم ملی تنیس ایران در حالی آماده رویارویی با سوریه می‌شود که سال 90 آخرین حضورش در گروه دوم دیویس کاپ آسیا اقیانوسیه را تجربه کرد. این تیم طی دو سال گذشته موفق به بازگشت به این گروه نشد اما در صورت پیروزی برابر سوریه در دیدار روز شنبه از گروه سوم آسیا اقیانوسیه صعود خواهد کرد.

تیم ملی تنیس ایران در مرحله مقدماتی مسابقات دیویس کاپ گروه سوم آسیا اقیانوسیه مقابل تیم‌های امارات، لبنان و سنگاپور به برتری دست یافت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا