گوناگون

راه‌اندازی «نگهبانی محله» در کرج ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شجاعت پلیس به جامعه اقتدار و انسجام بخشیده است و نیروی انتظامی از حمایت خاص ملت و دولت برخوردار است.

محمود دادگو، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج همواره حامی مادی و معنوی فعالیت‌های نیروی انتظامی و پلیس بوده و در بحث احداث کلانتری در شهرک‌های جدید الاحداث یا تقویت پاسگاه‌های انتظامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

وی افزود: در سایه ایثار و شجاعت نیروهای ارزشی پلیس، امروز مردم از شر برخی خلافکاران حرفه‌ای و زورگیران که در گذشته امنیت را از محلات سلب کرده بودند، رهایی یافته‌اند و برخورد پلیس با آسیب‌های اجتماعی حقیقتاً مطلوب بوده است.

دادگو از راه اندازی خط ویژه 110 به عنوان مرکز فوریت‌های پلیسی به عنوان اقدام جهادی و ماندگار نیروی انتظامی یاد کرد و افزود: حمایت سخت‌ افزاری و نرم‌افزاری از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی برابر با ارتقای سطح امنیت و آرامش در جامعه است.

رئیس شورای شهر کرج در پایان به فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز پیشنهاد کرد؛ در راستای استفاده از ظرفیت‌های مردمی جهت تقویت امنیت و آرامش در محلات نسبت به راه اندازی «نگهبانی محله» در سطح مناطق دوازده‌گانه کلانشهر کرج اقدام کند تا با تامین هزینه‌های آن از سوی اهالی، حضور نیروهای پلیس در محلات به صورت شبانه‌روزی ملموس و مشهود باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا