گوناگون

رضایتمندی مردم باید هدف اساسی مسئولان تنظیم بازار باشد

81214209 5783496

تقی کهوریان روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: می توانیم برای این امر، نظرسنجی هایی انجام دهیم و نقاط قوت و ضعف طرح تنظیم بازار به ویژه در بازار ماه مبارک رمضان باید به صورت دقیق احصا شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به قیمت کالاهای عرضه شده در برهه های مختلف به ویژه ایام ماه مبارک رمضان اضافه کرد: در کنار این امر باید به کیفیت کالاهای تولیدی نیز توجه داشته باشیم.

وی اظهار کرد: قرار نیست در فروشگاههای عرضه کالا، مردم از کالاهای کم کیفیت استفاده کنند.

معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی بر جلوگیری از بروز تخلف و کنترل تخلفات در بازار تاکید کرد و ادامه داد: هیچ علاقه ای به تشکیل پرونده های تعزیراتی نداریم.

کهوریان گفت: توجه به ارتقای سلامت مردم در تولیدات کشاورزی نیز یکی دیگر از مواردی است که مسئولان حوزه های مرتبط باید به این امر اهتمام کنند و این امر با نوسازی واحدهای مرغداری، توسعه دامداری های صنعتی و افزایش تولید شیر کیفی میسر می شود.

وی سپردن تنظیم بازار به بخش خصوصی را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: نظر دولت تدبیر و امید این است که تنظیم بازار در دست بخش خصوصی باشد و دولت نظارت کند که این امر در سالهای آینده می تواند امکانپذیر شود.

در این جلسه مسئولان بخش های مرتبط به بیان گزارشی از اقدامات در خصوص تنظیم بازار ماه مبارک رمضان پرداختند.

ماه مبارک رمضان از هشتم ماه جاری آغاز می شود و تمامی سازمانهای اقتصادی نظیر صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و غله برنامه های لازم را برای تامین مایحتاج مردم در نظر گرفته اند.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا