گوناگون

رضایت ملی‌پوشان از تمرینات تیم امید

ملی پوشان تیم فوتبال امید ارزیابی مثبتی از تمرین‌های این تیم داشته و معتقدند شرایط‌شان به مرور بهتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پایان تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی امید برخی از بازیکنان این تیم با رسانه‌ها مصاحبه کردند.

مهدی مهدی‌پور بازیکن ملی‌پوش تیم راه آهن گفت: در حال حاضر وینگادا فقط عملکرد بازیکنان را در تمرین‌ها نظاره می‌کند و برای شناخت بیشتر او ما مقابل هم فقط فوتبال بازی می‌کنیم. قطعا در اردوهای بعدی تمرین‌های او را هم می‌بینیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا باشگاه راه آهن معوقات شما را پرداخت کرد خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ما 28 تا 30 درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند و هنوز از پرداخت مطالبات خبری نیست. قرار بوده دو هفته بعد از لیگ پول ما را بدهند اما وضعیت باشگاه اصلا مشخص نیست.

به گزارش ایسنا وحید حیدری بازیکن ملی‌پوش تیم پیکان که در بازی پلی‌آف مقابل فجر سپاسی هم به میدن رفته بود نیز درباره تمرین‌های تیم امید اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و امیدواریم روز به روز بهتر شود. اکثر بازیکنان 15 تا 20 روز استراحت کرده بودند و به خاطر همین از شرایط تمرینی خوب هنوز فاصله داریم و قطعا بهتر می‌شویم. وینگادا فعلا با ما صحبتی نداشته است اما در صحبت‌های جمعی که تاکنون داشته بر انضباط تیمی تاکید دارد.

به گزارش ایسنا بهنام برزای یکی از ستاره‌های تیم ملی جوانان سابق نیز درباره اردوی تیم ملی اظهار کرد: خیلی از این بازیکنان در لیگ برتر بازی می‌کنند و توانایی‌های زیادی دارند. خوب است که اردوهای آماده‌سازی با جدیت از الان آغاز شده و ما امیدواریم بتوانیم تا بازی‌های آسیایی اینچئون تیم خوبی داشته باشیم و بعد از آن با حضور قدرتمندانه در بازی‌های انتخابی المپیک بتوانیم پس از گذشت بیش از 40 سال به المپیک راه پیدا کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا