گوناگون

رقابت نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی جودوی پیشکسوتان کشور/ کمبود تشک تمرین در استان

محمد علی خالقی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری مسابقات قهرمانی جودوی پیشکسوتان کشور به میزبانی تهران خبر داد و افزود: نمایندگان خراسان رضوی در این مسابقات با نمایندگان سایر استان های کشور به رقابت می پردازند.

وی عنوان کرد: تیم خراسان رضوی با یک تیم ۱۳ نفره در رده های وزنی و سنی مختلف فردا ۹ آبان ماه در این مسابقات رقابت می کنند.

دبیر هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی به برگزاری مسابقات کوراش ساحلی به میزبانی تایوان اشاره و ابراز کرد: “قنبر علی قنبری” و “حمید قلی حسن حقه” دو نماینده استان در این مسابقات در حال حاضر در اردوی تیم ملی در بجنورد بوده و قرار است آذر ماه به مسابقات اعزام شوند.

وی ضمن اشاره به پتانسیل بالای خراسان رضوی در زمینه جودو و کوراش گفت: زیر ساخت های این ورزش در استان بسیار ضعیف است.

خالقی مقدم افزود: کمبود تشک تمرین برای جودو و کوراش و عدم وجود سالن جودو در نقاط  مختلف شهر از جمله مشکلات و معضلات این رشته ورزشی در خراسان رضوی است.

دبیر هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی عنوان کرد: جمع کردن ورزشکاران از نقاط مختلف در خانه جودو و مدرسه جودو کار سختی است و پیشرفت این رشته ورزشی را با مشکل مواجه می کند.

خالقی مقدم عنوان کرد: هر چه گستردگی بیشتر باشد مسلما موفقیت بیشتری کسب خواهد شد چرا که با حذف ترددهای اضافه راندمان کار ورزشکاران افزوده می شود.

وی همچنین به عدم وجود یا استمرار حمایت مالی اشاره کرد و گفت: حمایت های مالی کم بوده و مستمر نیست و این امر سبب شده در اعزام به مسابقات با مشکل مواجه شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا