گوناگون

روند ورود سرمایه گذار به گلستان همچنان سنتی است/ تقدیر از مدال آوران گلستانی بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صادقلو عصر شنبه در دیدار با مسئولان استانی، با بیان این که نگاه اسلام به خانواده یک نظام است، گفت: آنچه غرب در بحث خانواده به دنبال آن است متفاوت با بحث اسلام است لذا باید نظام خانواده را محافظت کرد زیرا این نظام یک ریشه است.

وی افزود: در عرصه محرم و عاشورا هم ریشه ها وجود دارد و تبیین کننده نظام خانواده است.

وی خواستار توجه همه به مساله خانواده شد و گفت: همه باید مشرف بر ملزومات نظام خانوادگی قرار بگیرند و در این زمینه کار کنند، بخصوص از نظر اسلام زیرا اسلام آموزه های زیادی در بحث خانواده دارد و خانواده را پایه سنت پیامبر (ص) می داند.

صادقلو در ادامه فرمانداران استان را مخاطب خود قرار داد و گفت: فرمانداران شهرستان ها باید گزارشی از فعالیت های خود را در جلسات آینده اعلام کنند ودر این برنامه ها باید دنبال کاهش تصدی گری دولت هم باشد.

وی در ادامه از ضعف سازمان ها در زمینه سازی برای ورود سرمایه گذار انتقاد کرد و ادامه داد: هنوز موفق نشدیم زمینه حضور سرمایه گذاران را تسهیل کنیم و عملکرد ما همچنان سنتی است.

مقام عالی دولت در گلستان با یادآوری طرح استان مجازی و مشاغل دانش بنیان گفت: به همت دکتر جلالی افراد زیادی در این رابطه آموزش دیده و یا در حال آموزش هستند، لذا کلیه سازمان ها و ارگان ها در جذب باید اولویت را این افراد آموزش دیده و متخصص بگذارند به همین دلیل نحوه جذب نیرو را بررسی نظارت می کنیم.

وی سپس خواستار ایجاد اتاق فکر و به کارگیری نظر کارشناسان در تصمیم گیری ها شد.

وی افزود: امنیت یک اقدام پیشگیرانه است و نیاز به سند جامع دارد که پیش نویس این سند در استان ما تدوین شده و در حال بررسی است لذا هر نوع اقدام امنیتی در استان باید در راستای این سند باشد.

صادقلو سپس از کاهش ملاقات های عمومی مسئولان انتقاد کرد و گفت: یکی از اصول دولت تدبیر و امید ایجاد روحیه امید به آینده در مردم است که این مهم توسط دیدار رو در رو محقق می شود و مدیران باید به آن توجه کنند.

وی در پایان از تجلیل از قهرمانان گلستانی بازی های آسیایی گفت: استان ما محروم است و مشخص است که شما ورزشکاران تلاش زیادی کردید تا توانستید از این استان محروم به موفقیت های ملی و بین المللی دست یابید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا