گوناگون

رییس اداره صنعت، معدن: برخورد با گرانفروشان در آستارا جدی است

81222198 5797257

ˈبیژن خالقوردی پورˈ روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیشترین تخلفات صورت گرفته مربوط به گرانفروشی اعلام کرد و افزود: این اداره با همکاری واحد بازرسی اتاق اصناف برخورد جدی با گرانفروشان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال متصدیان متخلف واحدهای صنفی به میزان 409 میلیون و 80 هزار و 800 ریال توسط اداره تعزیرات حکومتی جریمه شده اند که بیشترین تخلف صورت گرفته مربوط به گرانفروشی بوده است.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت در ادامه از آغاز طرح نظارتی وِیژه تابستان 93 خبر داد و اضافه کرد: در این طرح بازرسی مراکز اقامتی ، سیاحتی ، تفریحی ، فرهنگی و ورزشی و همچنین مراکز ارایه خدمات فنی نمایندگی های مجاز و تعمیرگاه های خودرو و سایر خدمات عمومی نظیر پایانه های مسافربری ، آژانس های مسافرتی و تاکسی ها تلفنی ها و نیز هتل ها ، رستوران ها و واحدهای عرضه کننده کالا و خدمات در نوار ساحلی به صورت جدی انجام می شود.

خالق وردیپور مدت زمان اجرای طرح را تا پایان تابستان عنوان کرد و گفت: این طرح با مشارکت 10 بازرس اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف و با هدف نظارت بر قیمت کالا و خدمات ، نظارت بر اقلام غیر بهداشتی ، تنظیم و کنترل بازار و رسیدگی سریع و به موقع به گزارش ها و شکایت های مردمی اجرا می شود.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی شامل گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب و صادر نکردن فاکتور مراتب را با تلفن 124 اداره صنعت، معدن و تجارت و یا با شماره 01825219767 واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.ک3

7105 / 535/ 603

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا