گوناگون

سابيا: بوسني تيمي خلاق است

آرژانتين بامداد فردا در اولين ديدار خود در جام جهاني برابر بوسني و هرزگوين قرار خواهد گرفت.

آلخاندرو سابيا سرمربي آرژانتين در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر بوسني گفت: هنوز ترکيبي که قرار است برابر بوسني به ميدان برود را مشخص نکرده‌ام. با توجه به اينکه جلسات تمريني کمي را پشت سر گذاشته‌ايم، هنوز در انتخاب 11 نفر اصلي‌ام مشکل دارم. اکنون غير از رودريگو پالاسيو بقيه بازيکنان را به طور کامل در اختيار دارم و بازيکنانم مشکلي براي رويارويي با بوسني ندارند.

سرمربي آرژانتين در ادامه گفت: همه ما بايد با افتخار پيراهن آرژانتين را بپوشيم و بدانيم که پوشيدن پيراهن آرژانتين اهميت زيادي دارد. نبايد فراموش کنيم که بوسني تيمي خلاق است که بازيکنان تکنيکي زيادي دارد. ان‌ها مي‌توانند بازي هجومي ما را مهار کنند. بوسني در بازي‌هاي دوستانه اخير خود نتايج خوبي گرفته و نشان داده تيم خوبي است. علاوه بر آن بازيکنان قد بلند زيادي دارد که روي توپ‌هاي هوايي خطرناک هستند.

سابيا درباره شرايط ليونل مسي براي بازي با بوسني گفت: ما بايد شرايط خوبي براي مسي فراهم کنيم تا او بتواند بهترين عملکردش را در جام جهاني داشته باشد. من به تمام مردم آرژانتين قول مي‌دهم که تمام تلاشم را براي موفقيت در جام جهاني به کار خواهيم بست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا