گوناگون

سرمایه گذاران کاشان برای حضور درکهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارند

81174524 5713531

رضا فرزانه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کهگیلویه و بویراحمد به ویژه یاسوج و مناطق سردسیری آن با برخورداری از آب و هوایی مناسب شرایط را برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و ایجاد صنایع تبدیلی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه چند سرمایه گذار کاشانی تاکنون در زمینه تولید آب معدنی و بسته بندی محصولات گوناگون در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری کرده اند، اظهار کرد: ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به شکوفایی اقتصاد این استان کمک شایانی خواهد کرد.

فرزانه، ˈپایتخت طبیعت ایرانˈ را برازنده یاسوج دانست و عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مساعد و جاذبه های گردشگری طبیعی شرکت های گوناگون در استان های جنوب کشور باید برای تفریح کارکنان و خانواده های خود تورهای گردشگری به استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی کنند.

وی ابراز داشت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان در همایش معرفی فرصت های گردشگری منطقه چهار کشور(قلب ایران) طرح های مناسبی را از مسوولان اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد دریافت کرده تا در اختیار سرمایه گذارن بخش خصوصی قرار دهد و از این طریق زمینه ورود سرمایه گذاران متقاضی به استان را فراهم کند.

فرزانه، تامین زمین مناسب را از مشکلات سرمایه گذاری در استان های کشور دانست و اظهار کرد: دولت می تواند زمین به صورت بلاعوض در اختیار سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار دهد و از این طریق سرمایه گذاری در حوزه های مختلف را شتاب بخشی کند.

وی، به تعامل مناسب دولت یازدهم با بخش خصوصی اشاره کرد و ابراز داشت:هرچند مشکلاتی برای سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور وجود دارد ولی فضای سرمایه گذاری در کشور فراهم شده و دولت تدبیر و امید برای برطرف کردن موانع گام های خوبی را برداشته است.

671/7533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا