گوناگون

سياسي: بودجه پرسپوليس محدود است

حميدرضا سياسي ابتدا در خصوص ناراحتي هواداران پرسپوليس بابت عدم جذب ملي‌پوشان اظهار داشت: تکليف ملي‌پوشان پرسپوليس را عليرضا رحيمي و علي دايي مشخص مي‌کنند ما طبق سياست‌هاي کلي بودجه‌اي را مصوب کرديم اما در مورد اين بازيکنان که آيا با ما توافق کردند يا خير تکليفش را بايد از مديرعامل و يا سرمربي بپرسيد تا وضعيت اين بازيکنان چگونه است.

به نقل از فارس، سياسي ادامه داد: بالاخره ما بودجه زياد نداريم. بودجه ما محدود است. شايد دايي و رحيمي باهم نشسته‌اند و گفته‌اند که با توجه به پيشنهادها ما اين سه بازيکن را بگيريم بهتر است تا يک بازيکن. بالاخره ما بودجه‌اي داريم که به زودي تمام مي‌شود و از طرفي ديگر بدهي گذشته را هم داريم، اينها مشکلاتي است که ما را همچنان اذيت مي‌کند.

وي در پاسخ به سوالي که آيا تا به اين لحظه جايگزين حميد استيلي را مشخص کرده‌ايد يا خير گفت: تا به اين لحظه جايگزيني براي استيلي انتخاب نکرده‌ايم البته اين تصميم را بايد مجمع و وزير بگيرد. ما هم توسط وزارت انتخاب شديم.

سياسي در پاسخ به سوال ديگري که شما در جلسات راه‌آهني‌ها نيز بعضي اوقات ديده مي‌شويد گفت: اصلا هيات مديره راه‌آهن جلسه‌اي نگذاشته که من در آن حضور داشته باشم. اصلا راه‌آهن هيات مديره‌اي ندارد و هنوز سند مالکيتش مشکل دارد.

وي در پاسخ به اين سوال که اين اطلاعات را از کجا مي‌دانيد يادآور شد: من از استيلي سوال مي‌کنم. هنوز راه‌آهن جلسه‌اي تشکيل نداده است پس چطور من در آن حضور پيدا کردم؟! باشگاه فعلا در حال طي کردن مراحل برند و تجاري خودش است و از طرف ديگر مشکلات مالياتي مانده که بايد توسط آقايان رفع شود تا تبديل به سهام گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا