گوناگون

شهرداری طرح های عمرانی را به پیمانکاران واجد صلاحیت واگذار کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق پورمهدی شامگاه یک شنبه در جمع اعضای شورای فنی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کیفیت مصالح ساختمانی در طرح ها و پروژه ها باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: بحث کیفیت باید مورد توجه باشد چرا که این موضوع در اجرای طرح های عمرانی بسیار مهم است و باید خانواده ها با اطمینان از کیفیت خانه اقدام به خرید واحد مسکونی کنند.

وی سپس با بیان اینکه شهرداری تبریز باید برای جلوگیری ازهرگونه شائبه، طرح های بزرگ عمرانی را از طریق برگزاری مناقصه به پیمانکاران دارای صلاحیت واگذار کند ادامه داد: تمام پیمانکاران دارای صلاحیت از سوی معاونت عمرانی استانداری در اختیار شهرداری تبریز قرار گرفته است.

پورمهدی همچنین با اشاره به اینکه سرعت پیشرفت پروژه ترمینال تبریز به هیچ وجه راضی کننده نیست، گفت: باید این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد چراکه این ترمینال به جهت اینکه تعداد گردشگران و مسافران به تبریز افزایش یافته، جوابگو نیست.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از فروش اوراق مشارکت 2 هزار میلیارد ریالی برای قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: استانداری برای تکمیل پروژه قطار شهری تبریز مبالغی کمک کرده و خواهد کرد و امیدواریم هرچه سریعتر صدای سوت قطار شهری تبریز را بشنویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا