گوناگون

شهردار کرمانشاه:پل قوسی قره سو درتابستان و تقاطع ده مجنون تا پایان سال افتتاح می شود

81220425 5794238

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈپیمان قربانیˈ عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه اظهار داشت: روددخانه قره سو با توجه به اهمیتی که دارد کار ساماندهی آن از سال های گذشته آغاز شده و در راستای زیباسازی آن مجوز احداث یک پل قوسی بر روی آن اخذ شد.

وی ادامه داد: این پل هم اکنون با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و تا پایان تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

قربانی همچنین با اشاره به اجرای چند تقاطع در شهر کرمانشاه، یادآور شد: تقاطع گل ها واقع در ده مجنون هم اکنون با 30 درصد پیشرفت فیزیکی دنبال می شود و تا پایان سال به افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی تقاطع مادر در محله وکیل آقا در سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه عمرانی نیز با حمایت استاندار اجرایی خواهد شد.

شهردار کرمانشاه در ادامه به احداث بوستان جنگلی سراب قنبر نیز اشاره کرد و گفت: این بوستان در زمینی به مساحت 300 هکتار احداث خواهد شد و مقدمات واگذاری و طراحی آن برای ایجاد مکانی تفریحی و توریستی فراهم شده است.

قربانی همچنین از وجود 1200 هکتار بافت فرسوده در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این مقدار بیش از 12 درصد مساحت این کلانشهر را تشکیل می دهد.

وی یادآور شد: از مجموع بافت های فرسوده شهر کرمانشاه، 270 هکتار آن در بافت های تاریخی شهر واقع شده که برای ساماندهی آن ها یک روش خاص درنظر گرفته شده تا به بخش تاریخی نیز آسیبی وارد نشود.

7458/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا