گوناگون

شوراهای دانش آموزی زمینه ساز مشارکت نوجوانان در فعالیت های اجتماعی است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی بابادی پیش از ظهر شنبه در مراسم برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی کرمانشاه، اظهار داشت: کودکان و نوجوانان امروز، آینده سازان کشور هستند و ما باید بیشترین توجه را نسبت به آنها داشته باشیم.

وی سال های تحصیل را از بهترین زمان ها در زندگی هر فرد دانسته و گفت: وجود شوراهای دانش آموزی در مدارس از اهمیت زیادی برخوردار است.

رضایی افزود: این شورا به عنوان یکی از ارکان مدارس، نماینده سایر دانش آموزان بوده و می توان از نظرات آنها در تصمیم گیری های مدارس به خوبی استفاده کرد.

استاندار کرمانشاه، ایجاد زمینه مشارکت دانش آموزان در فعالیت های گروهی را  یکی از اهداف تشکیل شورای دانش آموزی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: باید شرایط برای حضور گسترده نوجوانان و جوانان در صحنه های مختلف فراهم شود.

رضایی نقش جوانان امروز را در حفظ ارزش های انقلاب بسیار مهم دانست و گفت: مردم به عنوان مهمترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی در تعیین آینده کشور مهمترین نقش را دارند.

وی در پایان از برگزاری مسابقه طراحی ایده شغل جدید توسط اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای جوانان کرمانشاه و اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر خبر داد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا