گوناگون

ضرورت خودداری از حاشیه‌ها در ورزش/ رشته پرورش اندام به قهرمانی در آسیا می‌اندیشد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر پورعلی فرد ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان با اشاره به اهميت وجود همکاري بين ادارات کل و هيئت‌هاي ورزشي اظهار داشت: مديران کل در استان‌هاي مختلف نمايندگان وزارت ورزش و جوانان هستند و ما بايد تلاش کنيم که ارتباط خوبي با اين افراد داشته باشيم.

وي با بيان اينکه تعامل بين مديران کل و هيئت‌هاي ورزشي بايد برقرار شود، افزود: ما بايد کاري کنيم که اعضاي فعال در رشته‌هاي بدنسازي و پرورش اندام را به عرصه بازگردانيم و فضاي جوانمردي و اخلاق را در ورزش جريان بياندازيم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصريح کرد: متأسفانه در حال حاضر ورزش ما کمتر به مسئله جوانمردي و اخلاق توجه نشان مي‌دهد و ما بايد کاري کنيم که اين اصول در ورزش کشور باقي بماند و با تقويت اخلاق، به الگوهاي ورزش خود توجه کافي نشان دهيم.

وي با بيان اينکه پيشرفت ورزش کشور در گرو توجه به اصل اخلاق و جوانمردي است، بيان داشت: قهرمانان رشته‌هاي مختلف ورزش بايد بار ديگر به عرصه بازگردند و ما بايد اخلاق و رعايت جوانمردي را در جامعه گسترش دهيم.

پورعلي فرد با اشاره به اهميت توجه به اين موضوع ادامه داد: روابط دوستي و اخلاق براي ما اهميت بسياري دارد اما نبايد فراموش کرد که اختلافات بايد درون خودمان رفع شود و در عين صميميت، بر اساس اخلاق، به رقابت بپردازيم.

وي افزود: جايگاه اداره‌کل ورزش و جوانان استان براي من از اهميت بسياري برخوردار بوده و من تلاش مي‌کنم که اين تعامل در استان وجود داشته باشد و ادامه پيدا کند زيرا حاشيه‌ها به سود ورزش نيستند و ما بايد به فکر کسب افتخارات آسيايي باشيم و بر اساس برنامه‌هاي خود حرکت کنيم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اضافه کرد: با توجه به اهميت حضور بانوان در اين ورزش، معاونت بانوان فعال شده و قرار است که فعالیت‌هایی در این زمینه صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا