گوناگون

طرحهای عمرانی که دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی هستند تا پایان سال به بهره برداری می رسند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل فراهانی درحاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی شهید محمد سبزی دانشگاه پیام نور مرکز بناب در گفتگویی با خبرنگاران با تأکید بر ارتقاء کیفی دانشگاه پیام نور بیان کرد: توسعه فضاهای آموزشی و اتمام پروژه های نیمه تمام جزو برنامه در دست اقدام این دانشگاه است.

وی همچنین افزود: دانشگاه پیام نور هم اکنون 900 هزار دانشجو را از سراسر کشور در خود جای داده است و در این راستا تلاش می شود تا با توسعه و راه اندازی رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضیان بیشتری را وارد این دانشگاه کنیم.

وی تصریح کرد: براساس برنامه چهارساله دانشگاه نسبت به تجهیز فضای فناوری و آزمایشگاهی و دروس مهارتی اقدام خواهد شد.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور تمامی طرحهای عمرانی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در سطح پیام نورهای مراکز و واحدهای کشور تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

فراهانی سپس با اشاره به وضعیت استخدامی هیأت علمی این دانشگاه گفت: ارتقاء وضعیت استخدامی اساتید هیأت علمی از مؤلفه های تأثیرگذار در رشد کمی و کیفی این دانشگاه است و هم اکنون برای یک هزار و 300 عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور در برنامه توسعه دانشگاه در صدد ارتقاء هرم علمی و تبدیل وضعیت آنها هستیم.

وی افزود: در سال جاری براساس سوابق و نیاز 400 نفر از این افراد ارتقاء و تبدیل وضعیت خواهند شد.

رئیس دانشگاه پیام نور ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی درمرکز بناب را از برنامه های آتی این دانشگاه بیان کرد و گفت: هم اکنون در سه رشته این مرکز امکان ایجاد رشته های کارشناسی ارشد وجود دارد که در آینده با ارتقاء سطح علمی اعضای هیأت علمی شاغل به تحصیل آنها امکان دایرکردن رشته های جدید دیگر در مقطع کارشناسی ارشد نیز بوجود خواهد آمد.

فراهانی پذیرش دانشجو به سبک مجازی را از اولویتهای این دانشگاه برای کیفیت بخشی به برنامه های آن برشمرد و گفت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر نسبت به ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر در سراسر کشور اقدام کرده و هنوز پنج روز از مهلت ثبت نام باقی است.

وی در پایان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور شرایطی را مهیا نموده که علاقمندان به تحصیل در محل اقامت خود نیز بتوانند به تحصیلات عالیه ادامه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا