گوناگون

طرح اصلاح الگوي كشت در خراسان رضوي اجرا مي شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی جوادی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوي اظهار کرد: طی مدت کوتاهي كه از عمر دولت جدید مي گذرد موفق شده ماشین سنگین تحریم‌ها را خاموش کند و امید است که با تدابیر اندیشیده شده بتوانيم به اقتصادي پویا برسیم.

جوادي بيان كرد: در سال گذشته ملت ایران با حضور در پای 60 هزار صندوق رأی آرایش منطقه‌ای را برهم زدند و ملت ایران بار دیگر درس مردم‌سالاری دینی را به مردم جهان آموختند.

معاون وزير جهاد كشاورزي با بيان اینکه در این دولت رشد تورم کنترل شده ابراز كرد: اميدوارم تا پایان سال تورم به کمتر از 25 درصد برسد.

وي سپس افزود: بخش كشاورزي، اشتغال و توليد شاه بيت اقتصاد مقاومتي محسوب شده و در اينده جذب سرمايه به اين بخش بيشتر و اجرايي خواهد شد.

جوادي اظهار كرد: خراسان رضوي از مزيت هاي زيادي برخوردار بوده و در مباحث زيادي در صدر توليد قرار دارد و اين مزيت هاي نيازمند گسترش سرمايه گذاري بخش خصوصي و همچنين استفاده از سرمايه هاي خارجي است.

وي افزود: گسترش كشاورزي در استاني كه 28 درصد اشتغالش در بخش كشاورزي است امري خارج از ذهن نيست و بايد در اين راستا گام برداريم.

جوادي همچنين با اشاره به تغييراتي كه در الگوي كشت كشور صورت خواهد پذيرفت گفت: پس از تحولی که در استان‌های مختلف در بخش کشاورزی صورت بگيرد خراسان رضوي به عنوان يكي از استان هاي پايلوت محسوب خواهد شد.

معاون وزير جهاد كشاورزي استان اظهار كرد: همه با هم جهادکشاورزی را فراموش نکنید و نگذارید هیچکس در سیستم کم‌رنگ شود چرا که همه باید با همدلی و مهربانی در راستای خدمت در صحنه باشند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا