گوناگون

1500 طرح با اعتباری بالغ بر 446 میلیارد تومان در کرمانشاه مصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، داود یاوری، ظهر یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در تالار شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه در سال 90 بیش از 7 هزار میلیارد ریال اعتبار به این استان تعلق گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بر این اساس تاکنون بیش از 2310 طرح از محل اعتبارات این سفر تعیین تکلیف و به بانکهای عامل معرفی شده اند.

وی اعتبار این طرحها را بیش از 748 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه تاکنون بیش از 1500 طرح با اعتباری بالغ بر 446 میلیارد تومان به تصویب رسیده است.

یاوری با اشاره به اینکه 995 طرح دیگر در مرحله انعقاد قرارداد هستند، گفت: برای این تعداد طرح بیش از 359 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: از سال 84 تاکنون بیش از 27 هزار طرح در قالب بنگاههای اشتغالزایی در استان کرمانشاه از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کرده اند.

یاوری اعتبار لازم برای این طرح ها را بیش از هزار و 219 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 22 هزار و 795 طرح در استان کرمانشاه برای دریافت تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند که اعتبار این مقدار طرح بیش از 94 میلیارد تومان برآورد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا