گوناگون

طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر دورود برای اجرا به پیمانکار واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر جمعه در جریان بازدید از روند ساماندهی فاضلاب شهر دورود اظهار داشت: مطابق اعلام مسئولان به منظور احداث طرح تصفیه خانه شهر دورود مناقصه ای برگزار و این طرح به پیمانکاران واگذار شده است.

وی با اشاره به واگذاری اجرای این پروژه با 33 میلیارد تومان به پیمانکار عنوان کرد: بر اساس اعلام مسئولان امر در شرکت آب و فاضلاب استان عملیات اجرایی تصفیه خانه شهر دورود ظرف 45 روز آینده آغاز خواهد شد.

استاندار لرستان همچنین با اشاره به اجرای شبکه و خط انتقال فاضلاب شهر دورود بیان داشت: بخشی از کار در این زمینه نیز انجام شده که امیدواریم با تسریع در تکمیل شبکه فاضلاب دورود شاهد خروج کامل فاضلاب شهر از رودخانه “تیره” باشیم.

بازوند با تاکید بر اهمیت توجه به سلامت و بهداشت مردم دورود تصریح کرد: باید به گونه ای عمل شود که در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی فاضلاب شهر دورود اقدام و در راستای کاهش نگرانی و دغدغه مردم در این زمینه قدم برداشته شود.

معاون شرکت آب و فاضلاب استان لرستان نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در حال حاضر با مشارکت سه پیمانکار کار اجرای شبکه و خط اصلی فاضلاب شهر دورود در حال انجام است.

طاهر فلاح نژاد با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم که تا پل عزت آباد نسبت به اجرای خط انتقال فاضلاب اقدام کنیم، افزود: در مرحله بعدی احداث تصفیه خانه فاضلاب در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای اجرای تصفیه خانه و شبکه فاضلاب دورود به روش “بی او تی” یکسال کار و مطالعه صورت گرفته است، عنوان کرد: هفته آینده قرارداد احداث تصفیه خانه فاضلاب با پیمانکاری که مناقصه را برنده شده نهایی می شود.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه خط اصلی انتقال فاضلاب و شبکه های جمع آوری در شهر دورود به طور همزمان در حال اجرا است، یادآور شد: امیدواریم با تسریع در اجرای پروژه فاضلاب را به طور کامل از داخل شهر جمع آوری کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا