گوناگون

عبدي: خوشحالم که تکليف راه‌آهن مشخص شد

بهادر عبدي در مورد وضعيت باشگاه راه‌آهن و واگذاري اين باشگاه به حميد استيلي گفت: خوشحالم که بعد از اين همه مصيبت تکليف راه‌آهن مشخص شد و يکي پيدا شد که به وضعيت اين باشگاه سروسامان بدهد. خوشبختانه آقاي استيلي قدم برداشت و ما بازيکنان هم اميدواريم که پاسخ کار خير استيلي را به خوبي بدهيم و نتايج خوبي در ليگ برتر بگيريم.

به نقل از تسنيم، وي در پاسخ به اين سؤال که اگر استيلي نتايج ضعيفي در راه‌آهن بگيرد آيا او حکم به اخراج خودش خواهد داد، تأکيد کرد: مطمئن باشيد که در فصل جديد نتايج خوبي مي‌گيريم و اين اتفاقات رخ نمي‌دهد. باشگاه راه‌آهن طي سال‌هاي گذشته حتي در بدترين وضعيت هم دست به تغيير سرمربي نزده و هميشه از کادر فني اين تيم حمايت لازم صورت گرفته است. تيم ما بازيکنان خوبي دارد و مي‌خواهيم امسال بر خلاف سال گذشته نتايج خوبي بگيريم.

عبدي در مورد شرايط خود خاطر نشان کرد: از روز يکشنبه با تيم تمرين کردم و اميدوارم خيلي زود به آمادگي کامل برسم. من چند پيشنهاد خوب داشتم ولي از همان اول هم گفتم که اولويتم راه‌آهن است. يک سال ديگر با باشگاه راه‌آهن قرارداد دارم و خوشحالم که بالاخره تکليف باشگاه مشخص شد تا همچنان در اين تيم بمانم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا