گوناگون

عملیات بیت‌ المقدس نقطه عطف دفاع مقدس به ‌شمار می‌ رود

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا جوادپور شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر در لنگرود افزود: آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌ المقدس در سوم خرداد ماه سال ۶۱ نقطه تغییر ماهیت جنگ و سرآغاز مرحله نوین در روند دفاع مقدس ملت ایران بود.

وی اظهارداشت: عملیات بیت ‌المقدس به عنوان برجسته‌ ترین عملیات پدآفندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تاریخ نظامی هشت سال دفاع مقدس ثبت شده است.

فرماندار شهرستان لنگرود سوم خرداد ماه را یک حماسه ملی توصیف کرد و گفت: پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه ها است.

وی در ادامه سه عامل مقاومت، ایثار و پایداری در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم برشمرد و افزود: همانگونه که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با روحیه ایثار و مقاومت در عرصه جنگ حضور داشتند باید این روحیه اکنون در جامعه ترویج و نهادینه شود.

جوادپور با اشاره به اینکه روحیه ایثار و شهادت موجب برطرف شدن مشکلات و آسیب‌ های جامعه می‌ شود، اظهارداشت: روحیه ایثار و مقاومت باعث پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات‌ های مختلف شد که فتح خرمشهر با همین روحیه و رهبری حکیمانه امام راحل و الطاف الهی خلق شد.

وی یادآورشد: فتح خرمشهر، فتح ارزش ها و تاریخ گویای پایداری رزمندگان اسلام در برابر استکبار و نمادی از امدادهای الهی و غیبی در تاریخ دفاع مقدس است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا