گوناگون

فرماندار: توسعه بستک نیازمند پیگیری مردم ومسوولان است

81228254 5807516

به گزارش ایرنا، ˈمیرمرسل ایزدی پورˈ دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان افزود: بررسی مسائل ومشکلات مردم درمناطق روستایی محروم و دورافتاده جز وظایف دولتمردان است وباتوجه به تخصیص اعتبارات براساس اولویت های ضروری مشکلات پیگیری می شود.

وی بیان داشت: پیشرفت های کشورمان به واسطه ی حمایت های مردمی و پیروی از خط ولایت فقیه است و امروز به برکت خون شهیدان ورهنمودهای رهبری نست به سایر کشورهای جهان کمترین مشکلات اقتصادی، فرهنگی وامنیتی را دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با اشاره به سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی، اظهارکرد: انتظار است که کارگروه های اقتصادی وفرهنگی شهرستان برای پیشبرد امور دراین دو حوزه تلاش بیشتری داشته باشند.

ایزدی پور خاطرنشان کرد: حمایت از بخش خصوصی یکی از مواردی است که مسوولان استان دربحث عمران و توسعه شهرستان بستک برآن تاکید دارند چرا که با اعتبارات دولتی نمی توان به سرعت به رشد وتوسعه مناسب وافق تضمین شده در سند چشم انداز وبرنامه پنج توسعه کشور دست یافت.

وی درپایان اظهارامیدواری کرد: با تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران در بستک با هدف دستیابی به خردجمعی و بهره مندی از دانش افراد شاهد سرعت بخشی به توسعه این شهرستان باشیم. ک/2

7195/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا