گوناگون

فرهنگیان حامی ایتام دامغان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان دامغان عصر یکشنبه در آئین همایش تجلیل از 20 فرهنگی حامی طرح اکرام ایتام در محل اداره بهزیستی این شهرستان، با بیان اینکه کفالت و حمایت از ایتام و افراد بی سرپرست همواره مورد تاکید دین مبین اسلام است، گفت: امروز این سنت حسنه و خداپسندانه در حال ترویج و گسترش است.

مرتضی علی آبادی افزود: اکرام و ایتام موجب آسایش در دنیا و آخرت می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگیان ما همیشه در تمام صحنه‌ها حضوری فعال داشته و از خودشان عملکردی درخشان بر جای گذاشته اند گفت: امروز در کارهای خیر نیز این قشر از جامعه با تاسی از مولای خود امیرالمومنین(ع) به حمایت و یاری ایتام شتافتند و برای آخرت خودشان باقیات صالحات خریداری کردند.

310 فرهنگی دامغانی کار حمایت از ایتام را بر عهده دارند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان نیز در این همایش با بیان اینکه 310 فرهنگی دامغانی کار حمایت از ایتام را بر عهده دارند، افزود: فرهنگیان دامغانی ماهانه 38 میلیون و 700 هزار ریال برای حمایت از ایتام کمک می کنند.

محمد قوسی در خاتمه با اشاره به کمک سالانه 500 میلیون تومانی کمیته امداد امام خمینی(ره) به دانش آموزان بی‌بضاعت گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) 84 بیمار صعب العلاج سرطانی و ام اس را تحت پوشش دارد.

تقدیر و تجلیل از فرهنگیان حامی ایتام از سوی مدیریت آموزش و پرورش و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا