گوناگون

قم میزبان مسابقات تنیس روی میز نوجوانان کشور شد

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز نوجوانان پسر کشور از فردا چهارشنبه در سالن مریم قم آغاز می‌شود و پینگ بازان نوجوان کشور به مدت 3 روز در قم در بخش انفرادی با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: بر اساس بخش نامه فدراسیون تنیس روی می‌ز، رقابت‌های بخش تیمی در آن برگزار نمی‌شود و تیم تنیس روی میز قم نیز به عنوان میزبان مسابقات با 8 ورزشکار در این پیکار‌ها حضور پیدا می‌کند.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم درباره علت برگزار نشدن این پیکار‌ها در سالن شهید محمدی عنوان کرد: سالن شهید محمدی قم گنجایش حضور این تعداد پینگ پنگ باز را ندارد و با توجه به مسکوت ماندن راه اندازی خانه تنیس روی میز قم، مسابقات را به سالن مریم منتقل کردیمتا مسابقات طبق برنامه و در 3 روز برگزار و به اتمام برسد.

عموییان افزود: بر اساس اعلام فدراسیون تنیس روی می‌ز، سهمیه قم برای حضور در این مسابقات 4 نفر بود که با توجه به میزبانی مسابقات، این سهمیه به 8 نفر افزایش یافت اما سایر استان‌ها بر اساس بخش نامه و امتیاز سال گذشته، دارای سهمیه هستند.

سهمیه استان‌های حاضر در مسابقات بر اساس امتیاز پایان سال گذشته توسط فدراسیون تنیس روی میز مشخص شده اما استان میزبان تا 2 برابر سهمیه مشخص شده اجازه حضور ورزشکار دارد.

وی تصریح کرد: امیرعلی هاشم‌زاده، محمد مهدی اسدی، علیرضا مسعودی، سیدمحمد امین منتظری، سید محمد معین منتظری، میلاد عباسی، سیدحسین سیدعربی و محمد حسینی کاشانی اعضای تیم تنیس روی میز قم هستند که مربیگری این تیم بر عهده ابوالفضل اسدی است.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم خاطرنشان کرد: پیش از این، مسابقات تنیس روی میز دختران نونهال و نوجوان سراسر کشور به میزبانی قم برگزار شد که نمایندگان قم در این پیکار‌ها توفیقی به دست نیاوردند اما تیم تنیس روی میز دختران قم در مسابقات لیگ بر‌تر نمایش چشمگیری داشته است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا