گوناگون

لزوم تقویت ارتباط دو سویه و تعامل صنعت نفت و محیط پیرامونی

به گزارش خبرنگار مهر، عباس تبرکی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: شهرستان کنگان به عنوان میزبانی برای صنایع نفت و گاز کشور است و سال‌ها است که از این طریق با مشکلات مختلفی روبرو بوده است.

وی با اشاره به وسعت و جمعیت شهرستان کنگان، بیان داشت: شهرستان کنگان نیازمند توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف است و نیاز است که برای توسعه زیرساخت‌های این شهرستان اقدامات لازم صورت بگیرد.

فرماندار شهرستان کنگان بر لزوم تقویت ارتباط دو سویه و تعامل صنعت نفت و محیط پیرامونی تاکید کرد و افزود: تقویت این ارتباطات می‌توان در بهبود شایط توسعه‌ای این منطقه نقشی اساسی و حیاتی داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم و مسئولان شهرستان کنگان آماده همکاری برای توسعه صنایع در این شهرستان هستند و از همه ظرفیت ها و توانمندی‌ها در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

اولویت‌بندی در خدمات عام المنفه صنعت نفت به محیط پیرامونی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این دیدار با اشاره به تلاش این سازمان برای توسعه محیط پیرامونی صنایع، بیان داشت: تسریع پیشرفت پروژه‌های منطقه پارس نیازمند ارتباط صحیح و دو سویه میان مسئولان شهرستان کنگان با مدیران صنایع است.

مهدی یوسفی خواستار گسترش این ارتباط دو سویه شد و ادامه داد: تسریع در بهره برداری از میادین مشترک گازی نیازمند همکاری مسئولان منطقه و استان بوشهر است و لازم است که این مهم به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

وی دغدغه مشترک همه مسئولان را آبادانی و رونق اقتصادی در کشور عنوان کرد و افزود: پیشرفت و آبادانی کشور و منطقه در گرو پیشرفت صنعت نفت است و همه باید برای دستیابی به این اهداف تعامل و همراهی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نقش بسیار مهم بهره‌برداری از فازهای مختلف منطقه ویژه پارس در اقتصاد کشور اشاره کرد و بیان داشت: در هر مسئولیتی که هستیم باید برای دستیابی به این اهداف تلاش کنیم.

وی از برنامه ریزی منسجم و اصولی برای سامان دهی خدمات صنعت نفت به محیط پیرامونی خبر داد و تاکید کرد: انسجام بخشی و اولویت بندی در خدمات عام المنفه صنعت نفت به محیط پیرامونی در اولویت قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا