گوناگون

محرومیت صنایع داخل شهر از تسهیلات

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: صنایعی که داخل محدوده شهری فعالیت دارند از دریافت تسهیلات محروم هستند.

ایرج موفق در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: از بین 5500 واحد صنعتی فعال استان 3500 مورد مجوزدار هستند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از واحدهای صنعتی بدون مجوز استان در داخل محدوده شهری فعالیت دارند، به همین دلیل امکان صدور مجوز برای آنها وجود ندارد.

موفق خاطرنشان کرد: به جز صدور مجوز، صنایعی که در داخل محدوده شهری فعالیت دارند از دریافت بسیاری از خدمات و تسهیلات دستگاه‌های اجرایی نیز محروم هستند.

وی ادامه داد:‌ برای رفع این مشکل در حال پیگیری اجرای طرح انتقال این صنایع به بیرون از محدوده شهری استان هستیم که امیدواریم با همکاری همه مسئولین و صاحبان این صنایع این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

این مسئول گفت: با اجرای این طرح خدمات‌رسانی و اعطای تسهیلات به این واحدها میسر شده که در نهایت توسعه اقتصادی استان را به همراه دارد.

موفق ادامه داد:‌ با انتقال این صنایع به خارج از محدوده شهری، در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش آلودگی هوای استان نیز خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پایان گفت: یکی از اهداف مهم دولت تدبیر و امید حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی است که این امر در استان البرز با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا