گوناگون

مدیران حوزه های علمیه قزوین حکم اعدام رهبر شیعیان عربستان را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ضمن محکوم کردن حکم اعدام عالم مجاهد و رهبر شیعیان عربستان اظهارداشت: در عصری که مدعیان آزادی بیان و عقیده معتقد هستند که انسانها در رابطه با مطلبی نظر و عقیده خودشان را  بیان کنند متاسفانه هیچگاه به این مسئله معتقد نبوده و نیستند.

Z

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: انسانها در رابطه با اظهار عقیده وبیان عقیده آزاد هستند ولی متاسفانه به این موضوع بی توجه بوده و آزادی بیان را مهار می کنند.

وی به شخصیت برجسته این عالم مجاهد اشاره کردو گفت: عالم مجاهد نمر یکی از بزرگان شیعه بوده وگناهی ندارد که باید اعدام شود وایشان طرفدار شیعه وحضرت علی (ع) واهل بیت عصمت وطهارت است.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان ضمن محکوم کردن این حکم مستبدانه اظهارداشت: این حکم مردود ومحکوم بوده وخلاف آزادی بیان می دانیم.

در ادامه حجت الاسلام رضا کاظم لو مدیرحوزه علمیه خواهران استان نیز گفت: دنیای کفروالحاد تصمیم به این گرفتند که هر ندایی را که برای توحید بر خاسته باشد را خاموش کنند.

2Q==

این مسئول تصریح کرد: این تصمیم دنیای کفر با دست عده ای به ظاهر مسلمان در طول تاریخ اعمال شده است.

مدیرحوزه علمیه خواهران خاطرنشان کرد: حکم اعدام آیت الله نمربه جرم حق گویی محکوم به زندان و سپس محکوم به اعدام می شود واین حکم موجی از خشم و نفرت عمومی جهان اسلام وتشیع را بر ضد رژیم آل سعود بر می انگیزد.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: از تمام آزادگان جهان یک سوال داریم و آن اینکه آیا هر کس از خدا و پیغمبر بگوید محکوم به اعدام است.

مدیرحوزه علمیه خواهران ضمن هشداربه حاکمان عربستان سعودی اظهارداشت: به حاکمان عربستان میگوییم این راهی که انتخاب کرده اید روزی گلوی شما را خواهد گرفت و شما را به جرم خادم الحرمین بودن محکوم خواهد کرد.

وی ادامه داد: تا دیر نشده به خود بیایید و خود را وسیله دشمنان اسلام قرار ندهید و به آیات و قرآن مراجعه کنید و مشاور برای مشرکین نشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا