گوناگون

معروف: صعود ما در تاریخ بی سابقه بود

خبرگزاری ایرنا: سعید معروف در نشست خبری بعد از بازی با لهستان افزود: پیش بینی می کردیم بازی سختی داشته باشیم چون برای این تیم حکم مرگ و زندگی داشت. با آمادگی روانی خوبی به میدان رفتیم.

وی تصریح کرد: خوشحالم چیزی که کمتر کسی پیش بینی می کرد اتفاق افتاد. امیدوارم در فینال هم بازی های خوبی از والیبال ایران نمایش دهیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال این پیروزی و صعود را به ملت ایران تبریک گفت و افزود: دست تک تک بازیکنان را می بوسم. امیدوارم مسیر والیبال ایران همچنان به سوی پیشرفت حرکت کند.

وی تاکید کرد: نشان دادیم با 12 نفر بازی می کنیم و تیم متکی به یک نفر نیست. در این بازی دو نفر که تعویض شدند بهتر از همه بازی کردند و نشان دادند که بین بازیکنان تفاوتی وجود ندارد.

کاپیتان تیم ملی والیبال یادآور شد: صعود ما در تاریخ بی سابقه بود که یک تیم در دومین سال حضورش در لیگ جهانی به فینال صعود کند. چیزی از این بهتر نمی شد نصیب والیبال ایران شود. خوشحالم که بازیکنان مزد زحمات خود را گرفتند.

وی افزود: امیدوارم از بین تیم های لهستان و برزیل هر کدام که استحقاق دارد صعود کند. مطمئن باشید با تمام قوا به مصاف لهستان می رویم تا به پیروزی برسیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار با لهستان سه بر صفر به پیروزی رسید و برای نخستین بار به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا