گوناگون

ممنوعیت تردد وسائل نقلیه سنگین در محور قدیم قزوین-رشت

فرمانده پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به ترافیک نیمه سنگین در محورهای قزوین، از فردا عبور وسائل نقلیه سنگین در محور قدیم قزوین- رشت ممنوع خواهد بود.

بهرام زینلی، فرمانده پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه قزوین، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و پایان فصل تابستان، ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای قزوین- تهران و زنجان – قزوین وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تمامی راه‌های استان باز است، اعلام کرد: از ساعت 8 صبح فردا تا 12 شب عبور کامیون به استثنای کامیون‌های حامل موادسوختی و موادغذایی فاسد شدنی از محور قدیم قزوین- رشت ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثر تصادفات به علت عدم توجه به جلو رخ می‌دهد به رانندگان توصیه می‌شود در هنگام رانندگی ضمن توجه به جلو، فاصله طولی را با وسیله نقلیه جلو رعایت کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان از استراحت در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند و در هنگام خستگی وسیله نقلیه خود را به پارکینگ هدایت کرده و استراحت کنند، همچنین رانندگان از رانندگی در هنگام خواب آلودگی پرهیز کنند و بعد از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا