گوناگون

میزان مراجعات مردم به بیمارستان شهید رجایی 25 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مهدوي اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت از پانزدهم ارديبهشت ماه در بيمارستان شهيد رجايي كرج به اجرا در آمده كه قبل از آغاز برنامه، كميته اجرائي طرح تحول نظام سلامت در بيمارستان تشكيل و جلسات آموزشي با كليه گروه ها اعم از پزشكان ، پرستاران و كاركنان بيمارستان برگزار شد.

وي با اشاره به افزايش رضايت مندي مردم  از كم شدن هزينه هاي درمان گفت: از نيمه دوم ارديبهشت ماه آمار مراجعه به اين مركز بيش از 20 تا 25 درصد افزايش يافته است كه نشان از استقبال و رضايت مندي مردم از اجراي طرح تحول نظام سلامت است و مشاهده اين رضايتمندي باعث شده پرسنل مجموعه شهيد رجايي حجم بالاي كاري را احساس نكرده و با توان بيشتري به اجراي اين طرح كمك كنند.

رئيس بيمارستان رجايي تصريح كرد: ارائه كليه خدمات تشخيصي و درماني به بيماران بر اساس دستور العمل طرح تحول نظام سلامت  در بيمارستان انجام مي گيرد و در صورت عدم وجود امكانات تشخيصي در بيمارستان ارجاع بيماران به ساير مراكز با تأمين آمبولانس پرداخت هزينه ها توسط بيمارستان انجام مي گيرد

وي گفت: خوشبختانه در زمينه تجهيزات پزشكي و دارو مشكلي در بيمارستان وجود ندارد و تمامي نياز ها بر اساس ليست اعلامي تهيه و در اختيار بيماران قرار مي گيرد.

مهدوي افزود: دو بسته خدمتي هتلينگ و استقرار پزشك مقيم نيز از اول خرداد ماه آغاز شده است و بهسازي بخش هاي داخلي ، اورژانس و بخش زنان و مردان در دست اقدام است.

رئیس بیمارستان شهید رجایی اظهار داشت: در حال حاظر پزشك متخصص قلب و بيهوشي به صورت 24 ساعته در بيمارستان مقيم هستند و به زودي متخصص مغزو اعصاب و داخلي نيز به مجموعه ي پزشكان مقيم بيمارستان اضافه مي شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا