گوناگون

نبي: تمرکز، کليد موفقيت برابر نيجريه است

مهدي محمد نبي درباره آخرين وضعيت تيم ملي در فاصله 48 ساعت تا ديدار برابر نيجريه اظهار کرد: اعضاي تيم ملي هم به لحاظ روحي رواني و هم به لحاظ فني در شرايط خوبي قرار دارند و آماده‌اند که جام جهاني شروع شود. بازيکنان تيم ملي منتظر هستند تا جام جهاني آغاز شده و به هدف‌شان برسند. به اذعان رسانه‌ها تيم ملي در اين جام جهاني در مقايسه با جام‌جهاني‌هاي قبلي يا جام ملتهاي گذشته در شرايط بهتري هستند و اين اميدواري در کمپ تيم ملي وجود دارد که به موفقيت برسيم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: تلاش، خستگي و ممارست بازيکنان تيم ملي به بازي اول بر مي‌گردد. من مطمئن هستم در صورتي که بازيکنان تيم ملي تمرکزشان را حفظ کنند به موفقيت مي‌رسند. براي يک بازيکن حضور در چنين رويدادي يک هدف است و حالا که تيم ملي ايران به اين مسابقات رسيده مطمئن باشيد بازيکنان هر چه در توان دارند، خواهند گذاشت تا مردم ايران را خوشحال کنند.

نبي در پاسخ به اين سوال که اين تيم چه ويژگي‌ دارد که همه از احتمال تاريخ‌سازي‌ا‌ش مي‌گويند گفت: تيمهاي قبلي هم خوب و تاريخ ساز بوده‌اند اما اين مساله سه دليل دارد. يک اينکه اين تيم بر روي نيمکت مربي چون کي‌روش دارد. او و دستيارانش مربيان با تجربه‌اي هستند. دوم اينکه تيم ايران با ترکيبي تجربه و البته جوان پا به مسابقات مي‌گذارد. سومين بخش هم مربوط به فدراسيون است که هر چه در توان داشته گذاشته است. اميدوارم بتوانيم به هر صورت هم در زمينه اخلاق و هم در زمينه نتيجه‌گيري موفق باشيم.

وي در ادامه با اشاره به حضور بازيکنان تيم ملي در مراسم نيمه شعبان گفت: شب گذشته در حضور مسوولان فدراسيون فوتبال، بازيکنان تيم ملي و سفير ايران در برزيل اين جشن برگزار شد.

سرپرست تيم ملي درباره وضعيت سيد جلال حسيني و هاشم بيک‌زاده نيز گفت: سيد جلال هيچ مشکلي ندارد و آماده حضور در جام جهاني است. درباره بيک‌زاده هم بايد بگويم که آخرين نظر کي‌روش اين است که بيک‌زاده آمادگي خوبي دارد اما در تمرينات بايد شرايطش زير نظر باشد. البته ترکيب تيم ملي در اختيار کي‌روش است و کسي در کار او دخالت نمي‌کند. او شايد از بازيکني استفاده کند که کسي پيش‌بيني‌اش را نمي‌کرده اما همانطور که گفتم کي‌روش مستقل است.

نبي همچنين درباره شايعه فعاليت صهيونيست‌ها در ديدار ايران برابر آرژانتين گفت: به هر حال مطمئن هستم با حضور ايراني‌ها در ورزشگاه، نقشه‌اي که شايد بيگانگان کشيده‌اند نقش بر آب مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا