گوناگون

نخبگان می‌توانند در افزایش بار علمی نیازمندان کمک یار کمیته امداد باشند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: نخبگان می‌توانند در افزایش بار علمی نیازمندان کمک یار کمیته امداد باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بهروز زلالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری جامعه مهندسین فرهیختگان محقق اردبیلی در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل دارای 3000 یتیم، 5100 دانش آموز و 1500 دانشجوی نیازمند است، افزود: نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند در برگزاری کلاس‌های تقویتی، هدایت تحصیلی و افزایش بار علمی نیازمندان، کمک یار کمیته امداد باشند.

وی تصریح کرد: نخبگان در سیر ارائه خدمات کمیته امداد را یاری کرده‌اند و سیر محرومیت زدایی به سوی علمی و تخصصی میل یافته است.

زلالی خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه‌ها دستگیری از نیازمندان را به دانشجویان نیز آموزش می‌دهند، که این نشان دهنده اینست که اساتید دارای دغدغه‌های کمیته امداد هستند و این موضوع باعث راه اندازی این مرکز نیکوکاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل دارای تعداد زیادی نیازمند است، افزود: این تعداد نیازمند در شأن استان دارالارشاد و حسینی اردبیل نیست.

زلالی تصریح کرد: در طول 34 سال گذشته فعالیت کمیته امداد، محرومیت‌های زیادی از جامعه برطرف شده است، ولی با این حال در تلاش هستیم به جامعه‌ای عاری از فقر دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: مساجد در مسائل اجتماعی حرف اول را می‌زنند و از این رو در صدد هستیم با راه اندازی مراکز نیکوکاری، حسن انسان دوستی را در جامعه افزایش داده و در ارتباط بین مردم و محله را عمیق کنیم، که در این صورت همبستگی اجتماعی در جامعه تقویت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل افزود: مرکز نیکوکاری جامعه مهندسین فرهیختگان محقق اردبیلی نیز یکی از همین مراکز نیکوکاری است، با این تفاوت که افراد تحصیل کرده و دانشگاهی در این مرکز حضور دارند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا