گوناگون

نعمتی سخنگوی هیات رئیسه

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه بهروز نعمتی در جلسه امروز به عنوان سخنگو انتخاب شد، گفت: تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و صنعت فولاد 3 ماه تمدید شد.

حسین سبحانی نیا درگفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه امروز دوشنبه ( 19 خرداد) هیات رئیسه مجلس، گفت: در این جلسه تقاضای استمهال درارتباط با تحقیق و تفحص از عملکرد بنیاد شهید و صنعت فولاد به مدت 3 ماه تمدید شد و از سوی دیگر قرعه کشی برای مشخص شدن جای دبیران در هیات رئیسه مجلس صورت گرفت.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مقرر شد که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک جلسه علنی از مجلس حضور پیدا کند و گزارشی را درباره مسائل مختلف به نمایندگان ارائه دهد.

وی افزود: همچنین درباره مسائل جانبی دیگری در حوزه برداشت های مختلف نمایندگان ازآیین نامه بحث ها و گفت وگوهایی به عمل آمد، چرا که در برخی شرایط مانند ساماندهی سوال از وزرا و امورات داخلی مجلس مربوط به کار دبیران برداشت های مختلفی می شود.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: البته دراین جلسه بهروز نعمتی به عنوان سخنگوی هیات رئیسه و محمد دهقانی به عنوان دبیر جلسات هیات رئیسه انتخاب شدند.

سبحانی نیا  گفت: همچنین در این جلسه گزارشی از آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی مانند شرایط عراق، مصرو سوریه ارائه نیز شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا