گوناگون

نفرات برتر مسابقات دو و میدانی نوجوانان کشور در قم مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، پیکارهای دو و میدانی برترین‌های نوجوانان و جوانان کشور در قم ادامه پیدا کرد و 140 دو و میدانی کار نوجوانان و جوانان رقابت‌های خود را در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم برگزار کردند که این رقابت‌ها شامگاه پنج‌شنبه به پایان رسید.

در رقابت‌های برگزار شده در 7 وزن و در ماده پرتاب دیسک، نماینده اردبیل عنوان قهرمانی را به دست آورد چنان که و محمود منصوری مدال طلا را از آن خود کرد و سجاد زارع از خراسان رضوی و امیرحسین ابراهیمی از همدان دوم و سوم شد.

در بخش پرش ارتفاع، نماینده تهران مقام نخست را کسب کرد آروین زرعکانی از پایتخت با پرش یک متر و ۹۵ سانتی متر طلایی شد و عباس عمادی از یزد و داوود خوشبخت از خراسان رضوی در رده‌های بعدی ایستادند.

در پرتاب وزنه، امین لطف اللهی از آذربایجان شرقی با رکورد ۱۶ متری به مقام نخست رسید و پوریا سرخی از البرز و امیرمحمد شعبانی از همدان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در پرتاب نیزه، معین محمودیان از خراسان رضوی با پرتابی به طول ۵۳ متر و ۷۵ سانتی متر مقام نخس را به دست آورد و عباس کلانتری از خوزستان و سعید کلانتری از گیلان دوم و سوم شدند.

در بخش پرش طول، صادق مردانی از زنجان با پرشی به طول ۶ متر و ۸۷ سانتی عنوان نخست را کسب کرد و میثم عبدالله‌پور از قزوین نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز به امین کاووسی از گلستان رسید.

عنوان قهرمانی ماده پرش سه گام نیز به سید هادی مداحی از گلستان رسید و مجتبی زاهدی از خراسان رضوی با و حسین زینونلی از گلستان عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در پرش با نیزه نیز علی دهقان منشادی از یزد با پرش به ارتفاع ۳ متر اول شد و محسن سالاری از قم با پرش ۲ متر و ۸۰ سانتی متری عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

در مسابقات روز نخست، جمعی از مسئولان فدراسیون دو و میدانی و اداره کل ورزش و جوانان قم با حضور در محل برگزاری مسابقات از این رقابت ها دیدن کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا