گوناگون

نمایندگان کرمانشاه و خوزستان صاحب مدال طلا شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دو و میدانی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور عصر شنبه در قم ادامه یافت و 140 دو و میدانی کار از استان‌های مختلف کشور رقابت‌های خود را ادامه دادند.

در این پیکارها که در پیست تارتان ورزشگاه شهید حیدریان قم به انجام رسید در ماده 800 متر بابک کرمی از دانشگاه پیام نور کرمانشاه با زمان 2 دقیقه و 5 ثانیه قهرمان شد و با اختلاف 4 ثانیه‌ای نسبت به مهدی بیرانوند از لرستان، مقام نخست را کسب کرد در حالی که در این ماده محمد یزدانی از مازندران مدال برنز را از آن خود کرد.

در ماده 400 متر با مانع، حسین کیهانی دیگر دو و میدانی کار کرمانشاهی با زمان 58 ثانیه و 75 صدم ثانیه به خط پایان رسید و گردن آویز طلا را از آن خود کرد و پس از وی قاسم رضایی مقدم از مازندران با زمان یک دقیقه و 3 ثانیه و مصطفی سیفی از تهران با زمان یک دقیقه و 3 ثانیه و یک دهم ثانیه در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در ماده 110متر با مانع، نماینده خوزستان به مدال طلا رسید چنان که رضا سمانوندی فر از دانشگاه پیام نور خوزستان در این ماده با زمان 18 ثانیه عنوان نخست را به دست آورد و پس از وی مسعود کریمی از اصفهان با زمان 18 ثانیه و 4 دهم ثانیه و فرشید قزل از گلستان با زمان 19 ثانیه و 4 دهم ثانیه عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در مسابقات 4 در 400 متر نیز کرمانشاه به مقام نخست رسید و به موفقیت های خود تداوم بخشید و پس از این تیم، چهارمحال و بختیاری و لرستان در رده‌های دوم و سوم این ماده ایستادند.

این مسابقات با برگزاری رقابت‌ها در مواد 200 متر، 5 هزار متر، پرش طول و پرتاب وزنه به انتها می رسد و این در حالی است که در جدول مدال‌ها تیم‌های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و خوزستان در رده‌های اول تا سوم ایستاده‌اند.

تیم‌هایی از استان‌ها چهارمحال و بختیاری، مازندران، کرمانشاه، یزد، اصفهان، مرکزی، خوزستان، تهران، اردبیل، البرز، همدان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، سمنان، زنجان، قم و فارس در این دوره از مسابقات دو و میدانی دانشجویان پسر قهرمانی کشور حاضر هستند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا