گوناگون

نوروزي: به احترام بنا اردو را ترک کرديم

اميد نوروزي در خصوص جام جهاني کشتي فرنگي گفت: متاسفانه حدود يک هفته را به دليل مسائل حاشيه‌اي از دست داديم و از تمرينات عقب افتاديم. اين موضوع يک اشکال بزرگ در روند کاري تيمي است که مي‌خواهد قهرمان شود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: اگر در رشته‌اي مانند کشتي يک روز از تمرينات را ا زدست بدهيم يک هفته از رقبا عقب خواهيم افتاد. خوشبختانه مشکلات برطرف شده است و تمام بچه‌ها بازگشتند.

نوروزي در خصوص علت ترک اردو توسط فرنگي‌کاران گفت: به خاطر احترام به محمد بنا اردو را ترک کرديم و مشکلي با کسي نداشتيم. محمد بنا بارها به ما گفت که شما کشتي‌گير هستيد و بايد کارتان را انجام دهيد و به اردو بازگرديد، اما شرايط به گونه‌اي بود که بايد از اين مربي بزرگ حمايت مي‌کرديم. تنها به خاطر اخلاق و احترام به محمد بنا اردو را ترک کرديم و مشکل ديگري وجود نداشت.

دارنده مدال طلاي کشتي فرنگي المپيک با بيان اينکه در اين مدت هجمه زيادي عليه فرنگي‌کاران المپيکي شد، گفت: خيلي‌ها دنبال اين حرف‌ها و حاشيه‌ها هستند، اما تمام مردم بدانند که بچه‌هاي کشتي فرنگي هميشه و در تمام ميادين با قدرت، غيرت و تعصب جنگيده‌اند تا پرچم ايران به اهتزاز درآيد. اگر هم بچه‌ها چند روز اردو را ترک کردند به خاطر احترام به محمد بنا بود و حالا هم به خاطر مردم همه برگشتند.

نوروزي در خصوص حريفان ايران در جام‌جهاني کشتي فرنگي گفت: تقريبا در تمام مسابقات کار سبک‌وزن‌ها سخت‌تر از ساير اوزان است، اما اينجا سه ديدار حساس و سنگين مقابل کره، آذربايجان و روسيه خواهيم داشت. البته تيم‌هاي ارمنستان و فنلاند هم تيم خوبي را عازم مسابقات کرده‌اند، اما معتقدم که نمي‌توانند براي ايران مشکل‌ساز شوند و به تک‌ستاره‌ها متکي هستند.

دارنده مدال طلاي جهان گفت: تيم قدرتمندي داريم و اگر بدشانس نباشيم با اقتدار قهرمان جام جهاني خواهيم شد. تمام مردم ايران بدانند که بچه‌هاي کشتي فرنگي هيچ زماني کم‌فروشي نمي‌کنند و در اين سال‌ها ثابت کرده‌اند که با وجود تمام مشکلات و کمبودها ساخته‌اند و خم به ابرو نياورده‌اند. در اين سال‌ها در بدترين شرايط مدال گرفتيم و حتي سال المپيک هم با وجود اينکه حق و حقوق ما را نداده بودند، افتخارآفريني کرديم.

نوروزي در خصوص حضورش در رقابت‌هاي انتخابي تيم‌ملي گفت: به شرطي در اين مسابقات شرکت مي‌کنم که همه‌چيز طبق قوانين فيلا برگزار شود يعني مسابقات در وزن قانوني، همراه با تست دوپينگ برگزار شود و شروع مسابقات از ساعت 10 صبح باشد دقيقا مطابق قوانين فدراسيون جهاني کشتي.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا